Prekių grąžinimas arba prekių keitimas

Kokias prekes galima keisti ar grąžinti?

Keisti arba grąžinti galima visas prekes, kurios nebuvo išpakuotos, išskyrus prekes, ant kurių buvo išsiuvinėtas individualus užrašas. Prekės su išsiuvinėtais individualiais užrašais nekeičiamos ir negrąžinamos. 

Kokių prekių negalima keisti arba grąžinti?

Jei prekę išpakavote, negalėsime jos priimti, kai ji atitinka bent vieną iš šių kriterijų:

1. Tai yra apatinės kelnaitės, pėdkelnės, kojinės, glaustinukės, liemenėlės;

2. Visos prekės, kurios priskirtos seksualių apatinių kategorijai ir jos dukterinėms kategorijoms;

3. Prekės, kurios komplektuojamos su apsaugine higienine plėvele, kai ši plėvelė nuplėšta;

4. Pakuotė tampa nebetinkama pakartotiniam įpakavimui*.

5. Prekė naudota, dėvėta, sugadinta, purvina, suplėšyta ar kitaip praradusi prekinę išvaizdą;

6. Prekė netekusi etikečių.

7. Prekės ne pilnos komplektacijos.

*jei prekė neatitinka nei vieno iš minėtų kriterijų tačiau išpakavus prekę, jos pakuotė tampa nebetinkama pakartotinai įpakuoti, prekę galime priimti su pakuotės antkainiu - 10 % nuo prekės kainos, bet ne mažiau, kaip 4 €.

Per kiek laiko galiu grąžinti arba keisti prekę (-es)?

Prekę ar prekes galite grąžinti arba keisti per 14 dienų nuo jos gavimo dienos, bet ne ilgiau, kaip 25 dienas nuo išsiuntimo dienos. (Atsižvelgiant į klientų klausimus, paaiškiname teisinį tekstą paprasčiau: "ne ilgiau, kaip 25 dienas nuo išsiuntimo dienos" taikomos tik tais atvejais, kai prekės klientas neatsiima iš pašto, paštomato ar kt.") 

Kaip keisti ar grąžinti prekę (-es)?

Norėdami pakeisti arba grąžinti prekę ar prekes, turite:

1. Informuoti mus apie ketinimą keisti arba grąžinti prekes el. paštu uzsakymai@s-xxl.lt

2. Užpildyti atitinkamai prekių keitimo arba grąžinimo prašymą ir jį pasirašyti, (Prašymą atsiųsime, kai mums pranešite apie ketinimą grąžinti prekes). Svarbu: Grąžinimai ar keitimai be užpildytos formos nevertinami ir nepradedamos grąžinimo ar keitimo procesas.

3. Atsiųsti mums prekę (-es) kartu su minėta forma. Siuntą prašome supakuoti taip, kad vežėjai (jie mėgsta siuntas mėtyti) neturėtų galimybės jos pažeisti. Pavyzdžiui, jei prekė yra popierinėje dėžutėje, rinkitės kieta pakuotę jos siuntimui. Kitaip, rizikuojate, kad mes atmesime Jūsų prašymą keisti arba grąžinti prekes.

4. Informuokite mus apie išsiųstą siuntą atsiųsdami siuntos numerį.

5. Atsiųsti galite Lietuvos paštu, Omniva paštomatu arba kurjeriu:

5.1 Lietuvos paštu arba kurjeriu siųskite adresu:

UAB In ultimo

Strazdų g. 1, Gaižėnėliai, Kauno r. 53454

tel. +37067137037

5.2 Omniva paštomatu siųskite į Kauno Ringaudų Maxima paštomatą.

Pastaba: Jei norite grąžinti prekę kitokiu būdu, prašome susisiekti. Nesuderinus, grąžinimo ar keitimo procesas nebus pradėtas.


Išsiunčiau prekę, kas toliau?

1. Prekių grąžinimo atveju, per 10 d.d. nuo grąžinamų prekių gavimo dienos pervesime pinigus į Jūsų sąskaitą. 

2. Keitimo atveju, sugeneruosime Jums nuolaidos kodą atsiųstų prekių kainos sumai. Šį kodą galėsite panaudoti naujam užsakymui. Nebūtina keisti į tą pačią prekę. Galima pasirinkti ir daugiau prekių, tereiks primokėti skirtumą.

Ar kompensuojamos pristatymo išlaidos?

Pristatymo išlaidos kompensuojamos tik tais atvejais, jei gavote nekokybišką prekę. Kitais atvejais visos prekių transportavimo išlaidos tenka klientui. Taip pat nekompensuojamas ir pinigų surinkimo mokestis COD, jei pirkdami atsiskaitėte kurjeriui arba paštomate. Jei pirkimo metu už pristatymą nemokėjote dėl skelbiamos akcijos, nuolaidos kodo ar panašių lojalumo programų, prekių grąžinimo atveju, mūsų patirtos pristatymo išlaidos bus atskaitytos nuo grąžinamos sumos.

Registruotis

Naujos paskyros registravimas

Jau turite paskyrą?
Prisijukite arba atstatyti slaptažodį